Shopping

det blev en shopping runda med Jonas ikväll. Först åkte vi till Outlet och kollade på väska hittade en stor och bra väska för 1500 kr. För en gång skulle tänkte jag att jag inte ska ta den första bästa väska som jag hittade, utan vi åkte vidare till Kista och där höll jag på att få spader. En nästan lika dan samma märke men en annan färg kostade där 3000 kr. Imorgon är det jag som åker tillbaka till Outlet och köper den andra. Det blev lite andra köpt också men mest sådant som jag behöver. Jag ska ha några plus poäng som hängde tillbaka två jättefina klänningar som jag verkligen ville ha men jag har jätte många nya klänningar som jag ännu inte har använt och tänkte att det kanske är bäst att använda dom innan jag köper nya. Bra tänkt väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback