Sjukling!!

Det blev inte så många arbetsdar för mig den här veckan. I onsdags morse vakande jag upp och kände att ännu en förkylning var på gång. DEt var väl bara att bita ihop och gå till jobbet, med facit i handen skulle jag inte ha gjort det! Kom hem på kvällen och kunde knappt röra mig för jag hade så ont i lederna och kroppen pågrund av feber. Det var bara att gå och sova och dricka mycket vatten, sovit det är vad jag gjorde hela dan igår och idag känner jag mig mycket bättre. Det blir ännu en dag som säng liggandes ihop om att jag är helt frisk imorgon då jag och Mikalea tänkte hitta på något mysigt på dan. Om det är fint väder skulle jag gärna åka ut till fjäderholmarna och ha picknick och mysa i solen.

Ännu en bild från i Lördags. Maria du är bara för söt!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Asså jag kan inte ladda upp bilder de är nått fel.. :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback