en massa fantasier

Gårdagens samtalsämne med tjejerna blev bland annat att Lotta ska bli Östermalmsfru, Camilla seglarfru och jag hockeyfru, haha vet inte riktigt hur vi kom in på detta men helt plötsligt började vi fantisera om det. Lotta som Östermalmsfru? Nej hon som hatar allt som har med östermalm att göra, hon skulle nog inte göra så bra ifrån sig där! Camilla som seglarfru? Hon som har åkt båt max 5 gånger i hela hennes liv och sitter livrädd och håller i sig för hon tror hon ska ramla i! Jag som hockeyfru? Vet inte riktigt om jag skulle passa som det, hockey är väl inte det roligaste att se på och en plikt som fru är väl att sitta och se på matcherna när mannen svettig och trött jagar en puck fram och tillbaka? Tur att dettta var bara tokiga fantasier och vi nu har kommit tillbaka till verkligheten!! 

Jag är ledig idag med hur skönt som helst synd bara att solen inte vill hålla sig framme :( Jag ska snart in till stan för att fika med Kim som jag inte har träffat på två år, helt sjukt att vi inte har sätts på så länge! Hon var en utav tjejerna som jag bodde med i Filippinerna när jag var volontär där. Ska bli kul att få träffa henne idag och få höra hur hennes liv ser ut idag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha...ja det är verkligen tur att man kan vakna i varkligheten ibland ;) Men det va en kul tanke...

2009-07-21 @ 14:39:20
Postat av: Maddis

haha tur är väl det :)

2009-07-21 @ 14:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback