en händelserik kväll

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om igår kväll som böjade väldigt bra men slutade inte lika bra!! Kvällen började hemma hos Tessan med en fördrink innan vi gick till restaurangen. Restaurang besöket blev lyckat, vi satt och åt libanesisk mat i över tre timmar, vi åt över 20 olika små rätter, drack vin, skrattade, skvallrade och det bjöds på libanesisk sång och dans.

 
Jag och Maria åkte till Mp senare under kvällen för att möta upp Johan, Magnus, Markus och Erik som var det. Det var jättekul ibörjan innan jag kom i mellan ett bråk som min killkompis var med i. Det slutade med att jag fick två knytnävsslag i ansiktet av den andre killen, flög i golvet och svimmade. Jag vaknade upp av att det stod en massa människor runt omkring mig och en vakt kom och hjälpte mig bak till köket där dom gav mig en ispåse. Jag har aldrig varit så rädd som jag var igår. Det var rena turen att min lillebror inte såg när killen slog mig för då hade han blivit tokig och det hade kunnat slutat riktigt illa. Jag ska aldrig mer gå i mellan ett bråk. Idag är mitt ansiktet svullet och nu börjar det skifta i blått, tur att det finns smink :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback