Avslutningsmiddag

Igår hade vi som sagt det sista seminariet för alltid och det firade vi med att klassen gick ut och ut lunch, efter det gick vi hem till Fia för att mingla runt lite innan vi gick ut och satte oss på en utesevering. Hela dan var jätte trevligt och det bästa av allt var att vi nästan var alla i klassen det var bara några som vi sakande! Det känns inte som att skolan är slut och att jag har en fil. kand i pedagogik med inriktning mot ungdoms- och missbruksvård. I morgon är det dags för examens dagen i Växjö domkyra då kanske det smällter in att jag är KLAR!


kväll kommer mamma och pappa ner till mig dom vill ju självklart inte missa när deras dotter tar examen :) På lördag förmiddag går bilen upp till Stockholm, ska bli så skönt att få åka hem över sommaren och ladda om batterierna till hösten då det väntas att plugga Juridik. Det blir nog inga om laddning av batterierna för på Måndag morgon börjar jag mitt sommarvik och där ska jag jobba hela sommaren!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback