dags att röra på fläsket

Dags att snart åka till jobbet! Fick en liten sov morgon i morse som jag spenderade med att röra på fläsket! Det blir inte så mycket träning nu för tiden för all tid går åt att jobba, försöka ha ett socialt liv då kommer träning lite i skym undan. Men men så kanske det riktiga livet ser ut? Jag är ju van att vara student då jag har kunnat gått och träna nästan varje dag om jag nu hade viljat göra det. Mitt nya riktiga liv ser tyvärr inte ut så, då ska jag vara glad över om jag får tid att träna två gånger i veckan. Träningen är inte lika dan som förr då det var gym, spinning, body pump nu är det promenader och spring turer!  jaja mitt student liv får jag tillbaka till hösten om jag nu bestämmer mig för att plugga Juridiken! Dags att sätta på sig varam jobb kläder och åka till jobbet, idag jobbar jag till 21.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback