en vanlig dag...

Var tog min sommar vägen? Igår när jag stod på jobbet och kollade ut kunde man tro att det var höst ute, regn och blåst hela dan och höst vädret fortsätter även idag! Den där solbränan som Jag och Jannike var så duktiga med att bygga upp under våren försvinner sakta men säkert, snart är jag lika blek som en vinter kropp som inte har sätt sol på månader!! Jag får helt enkelt sätta mig i en flygstol om jag nu vill ha sol och värme för enligt nissarna på Tv sägs det att det kommer bli dåligt i veckan med!

Ledig idag tänkte åka förbi farmor och spela kort med henne i några timmar och sen måste det nog bli en tur till Jakan för att se om jag hittar någon fin present till Mikalea som har examens mottagning imorgon! Hon är nu klar förskolelärare och igår flyttade hon tillbaka till sthlm från Göteborg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback