?????????

Då var dag två avklarad på jobbet! Än så länge verkar allt bra och jag tror verkligen det kommer bli en intressant och lärorik sommar. Känner att jag verkligen har användning för min utbildning. Det enda problemet som är nu är att jag inte har fått mitt sommar schema, det jag vet är hur min två into veckor kommer se ut och efter det är det bara ???????. Jag tror inte faket skulle gå med på det här!! men men jag orkar inte bråka!!! De andra sommar vikarierna verkar hur goa som helst, det kommer nog bli en bra sommar även om jag nog som vanligt inte kommer ha något liv under denna sommar! Jag får tänka på alla pengar som jag kommer få till hösten :) just nu känns det som att det kommer bli en resa i slutet av sommaren om inte värmen vill komma tillbaka. Föresten fick jag den bästa examens presenten av mamma och pappa 5000 kr till att resa för :) så jag kan nästan åka nu på en gång!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback