Frosseri!!

Idag har det varit en deg dag, solade lite på morgonen innan jag gick iväg och tränade vid lunch tid. Nu efterhand var det väldigt dumt då jag har haft ont i min hälsena i en vecka och den blev inte direkt bättre efter två dagars träning, nu är det jag som ska vila tills foten känns bättre! 
Ikväll kommer Cilla och Jannike över på lite avskeds fika våra vägar går nu skilda håll, jag åker tillbaka till Stockholm över sommaren och Cilla och Jannike stannar kvar här i Växjö i sommar, men brudar vi syns ju i höst och ikväll ska vi frossa i Marabou tårta!

Kommentarer
Postat av: Jannike

vad söta vi är :) en bra trio, det där.

Postat av: Maddis

Visst är den! och den ska finnas kvar i höst med!

2009-06-02 @ 23:03:48
URL: http://maddis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback