Hjärn gympa!

Hjärnan har gått i högvarv hela veckan, varje liten cell har fått jobba, många nya intryck, mycket att lära sig och rädslan att öppna en dörr som inte ska vara öppen gör att jag är helt slut! Är ledig idag vilket är väldigt skönt, imorgon väntas ett 12 timmars pass som jag inte ser fram emot! Vi har även Moa-Li hos oss i helgen vilket är ur mysigt! Gissa vem som kom in till mig Kl 8 imorse och somnade om på mitt bröst? Moa-Li! Helt underbart att höra hennes små andertag och snuttingar på nappen.

Måste erkänna att jag inte bara är trött på grund av att ha jobbat, jag, Maria, Magnus och hans killkompisar fick för oss att gå ut igår! Tiden rann iväg hemma hos Pelle, så det blev MP världens dåligaste förortshak men vi hade kul på dansgolvet!!! Idag blir det en lek och mys dag i soffan med film och en bras i öpnna spisen, perfekt dag när det regnar!!


Syskonen Hildemar



Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack tjejen!!! :)



Hoppas att du har det jätteskönt hemma i storstan & att din examen var fantastisk! Du får komma & besöka mig & Jannike i sommar :)



Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback