Inget liv...

Det händer inte så mycket roligt just nu i mitt liv, det känns som allt jag gör för tillfälle är att jobba och sova! Imorgon är det midsommarafton, kan ni gissa vad jag ska göra? JOBBA till 20.00 men sen är jag ledig lör och söndag då ska jag äntligen försöka träffa Karolina som jag inte har sätt på väldigt länge! Det kan nog bli att vi åker in till Skeppsbron på söndag och se på alla båtar som ligger där, det är även något båtrace som är då. Dit ska vi om nu solen vill titta fram! Den lyser med sin frånvaro!!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Var glad att du är ledig lördag&söndag iaf ;)

Postat av: Jannike

glassen var fantastisk!



TREVLIG MIDSOMMAR NU!

2009-06-19 @ 08:14:31
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback