Jag om 10 år

Jag gick igenom en låda i mitt fina flickrum idag och gissa vad jag hittade? Jo en liten bok om mig själv som jag skrev i en svenska uppgift i åttan och längst bak stod det Jag om 10 år!

När jag har gått ut grundskolan ska jag börja gå gymnasium på estetiska teaterlinjen. Efter gymnasiet ska jag söka in på en teater skola i New york. Sen ska jag bli upptäckt av ett filmbolag och åka till Hollywood och spela in filmer. Jag ska bli världs berömd  och tjäna flera miljoner per film. Jag ska bo i en stand villa. När jag är 25 år ska jag skaffa barn och ta en paus med skådespeleriet. Jag ska gifta mig innan jag skaffar barn. När jag blir gammal ska jag flytta tillbaka till Sverige.

Haha vilka drömmar man hade. En dröm stämmer, jag gick teater linjen, men efter gymnasiet har mitt liv sett lite annorlunda ut! Väntar fortfarande på att ett stor filmbolag ska uppptäcka mig Haha. När jag var 14 år måste jag nog ha tyckt att 25 år var gammalt! Jag skulle ha varit gift och ha barn, fortsätt dröm! 25 år mitt liv har ju precis börjat, här blir det inga barn än på några år ska först bara hitta en man att gifta mig med. Jag skulle ju va gift innan barnen kom! Vilka drömmar man hade, jag lovar er jag fortsätter att drömma även om mina drömmar ser lite annorlunda ut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback