Midsommardagen

Hoppas ni hade en trevlig midsommarafton! Jag hade en helt okej midsommar även om jag spenderade den på jobbet fram till åtta i går kväll! Mitt firande på kvällen bestod av att jag kom hem åt lite grillat drack ett glas vin och somnade! Riktigt skönt! Idag har jag varit utvilad om man bort ser att jag har ännu en gång åkt på en förkyling :( Tur att det inte blev så mycket vin igår för idag har jag varit barnvakt till Moa-Li och då är det full rulle hela tiden! Lekt i sand lådan, åkt ruschelkana och plockat stenar! Jag har försökt natta henne i  en timme nu men hon total vägrar att sova så nu har jag gett upp och har övergett nattningen till mamma! Hoppas hon lyckas bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback