Radio disciplin

Äntligen har jag fått mitt sommar schema, det är ett helt okej schema jobbar bara en hel helg under hela sommaren och midsommarafton, sen har jag en beredskaps helg. Nu kan jag äntligen börja planer hur min sommar kommer se ut. Under vardagarna kommer jag inte ha något liv men desto mer liv under helgerna! Vecka 30 jobbar jag bara 3 dagar och sen har jag tänkt söka semester sista veckan för att få lite ledigt innan juridiken börjar i september! Det kan nog bli en bra sommar ändå!
 

Förvirringen på jobbet är ännu väldigt stor och idag under Rakel utbildningen blev man ännu lite mer förvirrad. Det är den där radio disciplin som gör att hjärnan går ännu mer i högvarv, när ska man säga anropnings nummret, kom, slut kom, klart slut!! Total förvirring!!! ;)

Jag har försökt rensat hjärnan med att träna ikväll och det blev inte vilken träning som helst utan träning med alla tanter på Friskis&Svettis! Kanske inte den bästa träningen men man rör på sig och det är gratis! Friskis&Svettis kör gratis gympa två gånger i veckan och jag har tänkt försöka gå de kvällar som jag inte jobbar kväll och sen springa på det!


Mikaela har flyttat tillbaka till Sthlm :)


Kommentarer
Postat av: Mallan

Rakel!?! Nu blir jag jättenyfiken! Vad ska du ha det till?

2009-06-17 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback