Sommar i sthlm

Då var man hemma i sthlm igen och här tänker jag spendera min sommar som kommer bestå av jobb och åter jobb! Fy vad tråkigt det låter! Imorgon är min första dag på sommar jobbet och jag börjar bli lite nervös.

Jag har ännu inte fattat att jag har tagit min examen, det känns som att jag bara ska vara här hemma under sommaren och sen i höst komma ner till Växjö igen och börja i min klass igen, så kommer det inte att bli! Det blev en väldigt lyckad examen dag, ceremonin i kyrkan var jättefin, lärare och Torsten höll tal och Sofia sjöng två helt underbara låtar. Efter kyrkan åket jag, mamma och pappa till Villa Viks matsalar och åt en helt  underbar lunch. På kvällen hade Fia och Camilla examensfest för deras vänner och några i från klassen, festen blev verkligen lyckad och jag tror vi alla hade det väldigt skoj! Tack mina vänner för tre fantastiska år jag kommer sakna er Puss på er!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback