Trött!!

Trött trött och jag har ett skit humör på morgonen, jag hade glömt bort vilket dåligt morgonhumör jag har. Det var ett tag sen man gick upp mellan 5-7 och vid dem tiden är det ingen som får prata med mig eller fråga en massa frågor om hur min dag ska bli. Det ska vara tyst tills jag får mitt kaffe, vilket är väldigt svårt för jag bor ju hemma under sommaren och mamma och pappa går uppsamtidigt som jag!

Idag väntas Rakel utbildning, vi ska lära oss hur man pratar i en radio! Hoppas på att det kommer vara en stor radioskugga över mig hela sommaren. Det finns tydligen vissa regler om hur och vad man får säga i radion och det ska jag lära mig idag! ojj ojj dags att springa till bussen nu och möta upp alla andra vilsa sommarvikarier vid Alvik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback