Väntar

Sitter och väntar på att mamma och pappa ska komma ner till mig, men det lär nog dröja några timmar till innan dom är här! Dagen har varit ur mysig, blev en lång lunch med Ellinor, Melvin och Fia på stan. Rickard och Torsten kom ett tag och gjorde oss sällskap, vi möte även upp Anders och Johan för lite smakråd angående en present som vi tänker ge till lärarna imorgon, tyvärr var dom inte till så stor hjälp! Jag insåg igår att jag hade lite grejor i min lägenhet som inte var mina så nu ska jag springa runt på Campus och lämna tillbaka alla saker. Först ska jag till Anders och lämna två stolar och sen vidare till Rickard och lämna tillbaka en bok. Jag har även en Dvd som är Linas här, Lina hur ska vi göra med den?;)
Nu är det inte många timmar kvar till EXAMEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback