En vecka kvar!

Idag är det en vecka kvar tills C-uppsatsen ska vara inskickad, om en vecka får jag också tillbaka mitt liv :) Det känns som om man inte har haft något liv under 10 veckor, dagarna har spenderas på bibblan och kvällarna i soffan eller på träning! Nästa onsdag har vi C-uppsats fest, då ska det festas som bara den. Just nu sitter jag med lite beslut ångest om jag ska gå ut ikväll, Katta som jag ska gå ut med kommer hem klockan nio från Tyskland, det känns lite att jag kommer ha somnat innan jag ens har börjat förfesta! Jaghar ju några timmar på mig att bestämma mig!

Igår hade jag och Jannike myskväll med filmen Patrik 1,5, den var helt underbar, man blev lite glad när man såg den!! Vissa scenar var kanske lite för mycket men men, kärlek är ju kärlek och dom visade bara kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback