Ny vecka

Helgen som va var nog den lugnaste helgen på väldigt länge, som nu i efterhand var väldigt behövlig. Det var första helgen på väldigt länge som jag inte festade. Nu med tanke på att C-uppsatsen snart är klar och att våren kanske vill titta fram kommer det bli väldigt mycket festande de kommande helgerna :) Min helg slutade på ett väldigt bra sätt igår också, mer säger jag inte :)

Idag skickade jag och Elin in vår C-uppsats för vår sista handledning som är på onsdag, vi hade tänkt ta en dag "ledig" imorgon då vi sitter var och en för sig och kollar igenom det vi har skrivit. Idag gick allt så bra och det gör mig nervös över att vi har missat något. Vi skrev vår diskution på 3 timmar jag som trodde det skulle ta lite längre tid. Jag kanske bara ska vara glad att det gick bra?


Visst ser jag ut som en liten plugghäst i Torstens glasögon? 


Kommentarer
Postat av: ellinor

hallå där vad sägs om att följa med mig hem efter föreläsningen den 12e maj o stanna till den 14e???? vore kul om du ville besöka mig då! kramar

2009-03-09 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback