Sista dagen

Jag vet inte vart dagarna har tagit vägen? Igår spenderade jag hela dagen med att leka och mysa med Moa-Li, en 11 månaders bebis kan verkligen trötta ut en :) Somnade kl 22.00 i soffan till filmen som jag, Magnus och hans tjej skulle se på, jag var inte den enda som somade till den!! Ja just det, vi var även ute igår och åt middag på en mysig thai

restaurang, inte varje dag man är ute och äter middag när man är student!
Idag har jag lunchat och shoppat skor med Lotta, snart är det dags för mig att åka iväg på 25-årsfest hemma hos Natta, planerna i kväll är även att vi ska gå ut. Jag hade tänk att det inte ska bli så sent och inte så mycket alkohol för min del ikväll för min buss till Växjö går kl 12 imorgon och jag ska spendera sju timmar på den fy fan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback