Allkårsvecka

Fy fan vilken tråkig och meningslös föreläsning jag har suttit och lyssnat på i tre timmar. Tur att det kom sms som förgyllde mina timmar. Hoppar eftermiddagens föreläsning med hopp om att jag ska finna lite motivation och börja skriva på uppsatsen som jag ännu inte har börjar skriva på. Jag pluggar bäst under stress för då finns det inget återvändo, då är det bara sätta sig ner och få ner skiten på datorn. Nu är det två veckor kvar innan det ska vara inlämnad och då är det väldigt lätt att göra en massa annat än att pluggs tex blogga :)

Idag börjar allkårs veckan än så länge är vädret med oss men tydligen ska det regna i helgen vilket suger då festivalen är utomhus. Dags att införskaffa ett par gummistövlar kanske?

I hopp om att min förkylning hade gett med sig vakande jag i natt av att jag hade ont i halsen, frös och  kallsvettades som en tok. Blir så trött kan den inte bara gå över så jag kan få börja träna igen! Föra veckan blev det bara två gympass och ikväll får jag nog ställa in mitt spinning&Core pass i hopp om att jag mår bättre imorgon!

Fia&Jannike på avslutningssittningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback