den sista...

Så nu var min sista föreläsning på min utbildning avklarad, har lite svårt att fatta att det snart är över! 7 dagar kvar tills examen, helt sjukt! Känns bra att den sista föreläsningen var grymt bra, den handlade om våld i familjen. Vi fick bland annat se en gripande film hur en pappa slår sin fru och hur barnen drabbas utav det! Jag är i stort sätt ledig fram till onsdag jag och Camilla har lite kvar att skriva på vår uppsats som vi nu skriver tillsammans! Fram tills igår skrev vi var och en för sig men sen insåg vi att om vi slog ihop det vi hade skrivit skulle vi bli klara innan. Man får inte vara dum :). Sista föreläsningen är över och sista tentan att skriva är nästan klar!!

Idag kommer min söta Mikaela till mig från Göteborg, men än så länge är det flera timmar kvar tills hennes tåg kommer in vid sju! Ikväll blir det att vi ska ut och äta middag och fira att hon fyllde 25 år den 12 maj. Imorgon kväll kommer Krisse och Tessan och på Lördag fyller jag 25 år och har 25-årsfest för mina söta vänner! Det här kommer bli en kanon bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback