En månad!

Idag är det en månad kvar tills jag tar min examen. Tre år har redan gått, det känns som det var igår jag flyttade ner hit till Växjö och då kändes tre år en evighet! Just nu skulle jag bli glad om vi hade ett år kvar för jag är inte riktigt redo att lämna Campus livet riktigt ännu, som det ser ut nu blir det iallafall en termin till till hösten för att läsa juridiken. Idag hade vi kursintro till vår sista kurs som heter Barn i familjer med missbruk och/eller psykisk ohälsa - pedagogiska stöd- och förändringsinsatser. Hoppas på att jag kommer va lite mer motiverad i denna kurs. I examinations uppgift ska vi yttligare ännu en gång skriva en mindre uppsats på 10-15 sidor, härligt värre, eller inte!!

Idag insåg jag att jag är uppbokad varje helg fram till examen, nu till helgen ska tjejgänget ha sexparty hemma hos Fia och efter det blir det utgång på terasen nere i stan. Sen är det avslutningssittning, allkår och min 25-årsfest!! Det kommer bli en rolig Maj månad med mycket fest :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback