lallar runt

Disciplin Madelene Hildemar, - vad är det? jag har lallat runt i min lägenhet nästan hela dan, förutom när jag gick över till Rickard och lallade runt lite hos honom och drack tee! Vädret har varit grått och jag är förkyld då tycker jag det är okej att få lalla runt en hel dag utan att öpnna skol böckerna! Nu ska jag ringa mamma och pappa så dom kan tycka synd om sin förkylda dotter :) Behöver även sätta på min charmiga sida då jag måste låna pengar av dom den här månaden, fick  tv licensen den här månaden och den förstörde helt min ekonomi!! :( :(

Kommentarer
Postat av: ellinor

tack för inbjudan, har kollat tåg dit o hem nu. tror jag har råd. boende får lösa sig =) kul det ska bli. ses i morn. puss o kram

2009-05-06 @ 18:37:43
Postat av: Maddis

Ja vad roligt! Du får nog sova hos Jannike om du ber snällt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback