Linköping!

Helt slut, jag Ellinor och lille Melvin har haft en shopping dag på jakt efter en examens klänning till mig! Efter att nästan ha sprungit in och ut i alla affärer och provat ett antal x klänningar så fann jag äntligen en på MQ, kanske något dyrare än vad jag hade tänkt mig men den skrek efter mig att jag skulle bara ha den, det är verkligen en Maddis klänning :) Nu ska vi sätta igång och laga lite god middag och ha en myskväll. Det blir en tidig kväll för morgon bitti vid sju går tåget tillbaka Växjö!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej tjejen!



Nu har jag lyckats skicka en spotify-inbjudan till dig =) Hoppas att det funkar, annars får du tjoa till. Ha det så skoj!



Kram

Postat av: Anonym

Äsh, vill komma snbbt ner till normalt, sen bärja träna..



Köpte du någon sexleksak, själv har jag 25 st som jag vann på eroktikmässan hahaha.



kram

2009-05-14 @ 19:54:00
URL: http://robertpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback