Mätt som en plätt

Jag har precis tryckt i mig flera potioner stuvade makaroner, det är ju så gott så när jag väl har börjat äta det så måste jag äta upp allt, jag skulle nog kunna äta lite till mummms ;) Stuvade makaroner och hemma gjorda köttbullar, finns det något bättre?

Sitter och kollar runt i lägenheten och har insett att den håller på att förfalla sakta men säkert, jag gör ju inget annat än att städa och det blir stökigt på en gång igen. Så blir det när man bor på 27 kvm, om jag bodde större då hade jag inte märkt om lite kläder och skolböcker var framme. Jag måste också få ordning på mina hundra par skor som ligger framme, till och med Ellinor påpekade att det var väl kanske lite väl många som var framme. Jag plockar fram skorna men jag ställer aldrig tillbaka dom i sina kartonger i garderoben! Imorgon är det jag som ska ha en städ dag!!

Jag bara undrar en sak, vart tog värmen och solen vägen? För en veckas sen låg jag ute i bikini och njöt, det kan man inte tro nu när man tittar ut! Lika bra att det är dåligt väder nu för jag hade ändå inte kunnat ligga ute i solen med min förkylning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback