mini semester

"Semestern" i Linköping hemma hos Ellinor, Jonas och Melvin har varit jättemysig. Jag och Ellinor fick äntligen ta igen all tid som vi har missat nu när jag inte får ha henne som nattgäst några dagar i veckan! Vi har planerat in att jag ska komma ner till dom i sommar då vi ska spendera några dagar i deras stuga som ligger lite utanför Linköping, förhoppningvis får vi med oss Jannike och Fia!

Jag har inte fått mitt sommar schema ännu vilket gör mig väldigt irreterad, jag kan inte planera någonting t.ex. Linköping. Nu är det ändå mitten av maj och lite koll vill man ha. Hade hoppas på att det skulle komma nu i veckan jag ska ta och ringa dom på måndag och säga åt dom att nu får dom allt se till att bli klar med schemat! 


Melvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback