mummms

Igår blev det pajätartävling hemma hos Cilla, innan vi kunde besluta oss för vilken paj vi skulle köpa spenderade vi 45 minuter på ica, lite beslutångest det fanns ju så mycket gott att välja på ;) Vi gick därifrån med paj och glass som vi åt till det bästa programmet Greys anatomy sen var det jag som rullade därifrån!

Jag fick en dunderkur hemma hos Cilla i går som bestod av äppelcidervinäger, ingefära, citron, honung och vatten i hopp om att min förkylning skulle förvinna, tyvärr har den inte gjort det :( kan nog behöva några fler dunderkurer av dig Cilla :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag ska nog kunna hjälpa dig med snuvan men då måste du ta HELA kuren ;) visst det kanske inte är gott, men tänk så här: Ju äckligare det blir desto mer har förkylningen släppt = smaklökarna har återuppstått! Så kom igen nu kinkis =)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback