Operation!!

Oj det blev många timmars sömn i natt, jag kommer inte ens ihåg när jag sist somnade innan klockan tio på en fredag. Jag antar att det var välbehövt eftersom jag hann bara lägga huvudet på huvudkudden innan jag sov! Nu skulle man kunna tro att jag skulle hoppa upp ur sängen när klockan ringde vid nio, nix så var det inte låg och snoozade i en halv timme innan jag fick upp min trötta kropp, illa!!! Nu på morgonen har jag hunnit med och haft  operation göra om en klänning till kjol, resultatet blev lyckat. Nu har jag en ny kjol och en mindre klänning!! Dags att sätta sig på Kattas cykel och trampa iväg till jobbet, Katta har vait snäll och lånat ut sin cykel till mig under helgerna jag har jobbat!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ha ha! Jaa.. vad ska vi göra åt saken? =P

Kramis!

2009-05-02 @ 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback