Perfekt 25 årsdag!

Finner inga ord, igår hade jag den bästa födelsedagen som jag fick fira med mina underbara vänner. Halv nio igår morse ringde Katta på min dörr och där stod hon utanför med en jordgubbstårta och champagne. Det var bara att köra upp tjejerna som låg och sov och gå ut i solen och äta frukost och jordgubbstårta. Dan fortsatte med att vi låg på en filt i solen, åt jordgubbar och drack champagne tills det var dags att börja göra ordning inför min 25 årsfest som blev väldigt lyckad. Underbara vänner, skratt bubbel, "hand spa", pumptömning på Sivans och skaka rumpa.


Jag vill tacka alla ni som kom för att ni gjorde min 25 årsdag till en dag att minnas. Jag hade jätte roligt hela kvällen och jag hoppas att ni hade det också! Tack för de fina presenterna också!  


Kommentarer
Postat av: Mallan

Grattis i efterskott! Låter som att du hade en kanondag! Ses förmodligen inte i sommar, men kanske till hösten igen. Kram Malin

2009-06-02 @ 23:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback