Måndag

Ny vecka och nu är det mindre än två veckor kvar till examen - LÄNGTAR! Solen har hittat tillbaka till Växjö efter ett tag frånvaro och självklart har jag spenderat några timmar i solen på eftermiddagen. Insåg precis att jag har väldigt snygg bikini märke på ryggen som är format efter en rosett!! Min förkylning är nästan bra nu är det bara näsan som rinner, jag kunde inte hålla mig bort från träningen idag så det blev ett ganska lugnt lunch body pump pass!

Allkårs festligheterna är över, det blev en tidig fredagkväll för mig var hemma redan vid tolv jag frös och kände mig inte hundra. Desto längre blev det i lördags tiden bara rann iväg och kul hade. Det blev i allafall en lyckad allkårs helg! Bilder kommer lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback