helgens dåligheter...

Det blev en trevlig lördags kväll med mina tjejer Mikaela och Nathalie :) Vi satte oss först på Snaps för några glas vin och skvaller innan vi gick vidare till Patricia för att dansa våra lurviga!! Det var precis vad jag behövde, komma ut och träffa lite folk och ha kul för en gång skull! Annars blir det mest jobb och träning, visst det är också roligt men inte jämt ;)




Idag har min kära kollega Annica slutat jobba hos oss som jobbar ute på avdelningarna, hon har istället gått ner till arbetsdriften. Jag är glad för hennes skull fast jag skulle mycket hellre ha henne kvar hos oss!!

Kommentarer
Postat av: ellinor

åh hon fick det jobbet sen! kul för henne o inte mer än rätt :)

2009-11-03 @ 15:54:53
Postat av: bästis....

het polare...;)

2009-11-15 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback