LYX mitt i vardagen...

Jag är ledig, när hände det sist att man va ledig mitt i veckan när man inte har jobbat helg? Passar väldigt bra att jag är ledig då jag behöver köpa en massa saker inför resan. Body lotion, shampoo, balsam, sol lotion och lite annat smått och gott. Varför köper man allting nytt inför resor? Det är ju inte så att jag använder en hel shampoo under en vecka, då skulle man ju kunna använda den som redan står i duchen. Men nej jag vill att det ska va nytt :) Ja just det halv tolv ska jag klippa mig, det blir nog ingen stor förändring nu när jag äntligen börjar få tillbaka mitt långa hår :) även om jag ibland är väldigt sugen på att klippa det kort igen!!!

Kommentarer
Postat av: bästisen

Trodde du använde mammas schampoo... ;)

2009-11-17 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback