tankar och funderingar

Min lediga dag är snart slut lika så är jobb helgen över!! Tiden går så fort, dagarna bara rusar förbi. Jag känner att jag knappt hinner tänka efter och känna vad jag vill. Det är så lätt att fasna i ett mönster och en vardag som man inte trivs med. Vad är det man vill? Just nu vet jag inte hur jag vill att min framtid ska se ut, jag står i ett vägskäl och det finns flera vägar att välja, vilken väg jag vill gå vet jag inte. Det jag gör just nu begränsar mig, jag känner att jag inte utvecklas. Allt går på rutin, jag vill få ut mera, min största rädsla just nu är att jag fasnar här, med det jag gör nu!!  

*Står vänd åt ett håll men sneglar över axeln åt andra hållet*

Kommentarer
Postat av: storesyster

Maddis!! Att du skulle "fastna" där du är, är väl inte så dåligt!! Du har ett bra jobb, utbildning och troligtvis ska du gå "grundutbildningen" från jobbet. Jag är så stolt över dig!! Du tränar, träffar kompisar, är världens bästa gudmor och syster.. Tänk allt du gjorde innan du började plugga på "allvar". Röda korset utbildningen, Filippinerna, Indien, gatubarnen, biblioteket, jag har säkert glömt en massa. Du är helt enkelt bäst!!

Puss puss

2009-11-09 @ 20:51:56
Postat av: Maddis

Tack syster dina ord värmer!!! Älskar dig!!!

2009-11-09 @ 21:42:14
Postat av: fia

Följ ditt hjärta vännen, så du har det nu är tydligen inte det rätta och det verkar du vara medveten om. Va inte rädd för att prova på något nytt, det växer man av och förhoppningsvis kommer dett prova på ytterligare 100 grejer till under ditt liv när det gäller jobb.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback