härliga lördag....

Vilken effektiv lördag jag har haft, känner mig alltid lika duktig när man får saker gjorda. Gick upp tidigt för att åka iväg att träna body pump. När jag kom hem släppte syrran av Moa-Li hos mig, dom skulle gå i affärer och inte vill man ha med sig en 1-åring då! Och jag blir alltid lika glad när jag får vara med lilla Moa-Li. Eftermiddagen har spenderas hos Magnus och Maria i deras lägenhet, våran familj och hennes familj träffades för första gången över lite smörgåstårta och fika. Nu vet jag var Maria har fått sin skönhet ifrån, från hennes mamma!! Det har även blivit en snabb visit hos farmor för överlämning av smörgåstårtan som blev över.

Det viktigaste av allt får jag inte glöma, var hos farfar idag vid hans grav och tände ett ljus. Det har gått tre år sen han lämnade oss saknaden är stor. Skulle göra allt bara jag fick honom igen!!

Ikväll blir det vin på stan med Miakela och kanske Nathalie, ska bara övertala henna först!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback