Härliga Måndag!!

Idag börjar 13 dagar av bara en massa jobb, jag kommer jobba 115 timmar på 13 dagar!! Jag kommer inte ens kunna träna då jag nästan bara jobbar kväll!! Härligt! Tur att man trivs så bra på jobbet! DEt som håller mig uppe just när är att jag och tjejerna från Växjö håller på att planera in en Växjö resa för mig och att jag, Lotta och Camilla ska gå på Melissa Horn konseren som är den 11 november! LYCKA!!

Helgerna går så himla fort, man hinner inte ens hinna njuta av den innan den är slut!! I lördags blev det en mysig tjejmiddag hemma hos Annica, inte ofta vi träffas utanför jobbet då vi inte jobbar samma helger!! Jonas stod för en trevlig förfest på kungsholmen, jag tror jag ska föreslå att jag ska flytta in där för han bor grymt snyggt!! Kvällen avslutades på Berns som är så överreklamerad, 180 kr för att ens komma in till ett opersonligt ställe. Aldrig mer Berns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback