ibland behövs det inte så mycket...

Lycka! Nu har jag gjort mina 115 timmar på 13 dagar, så skönt!! Helt ärligt har det inte varit så jobbigt som jag trodde det skulle va eller så kommer tröttheten imorgon!!

Imorgon sätter jag mig på tåget till Linköping för att hälsa på Ellinor och hennes lilla familj. Ser verkligen framemot att träffa henne, vi har många samtals timmar att ta igen :) Sist vi sågs var på vår examensdag i Juni. Tiden går verkligen fort det var 6 månader sedan vi stod i Växjös domkyrka och tog emot våra examensbivis.

Idag har jag fått två trevliga telefon samtal, först från en Emma som jag hängde jätte mycket med när vi var tonåringar. Nu ikväll ringde Anders en killkompis från Växjö och honom har jag inte prata med sen examensdagen. Jag måste bli bättre på att hålla kontakt med mina vänner, ett telefonsamtal kan göra så mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback