LOTTO VINST

Det känns som att jag har vunnit på lotto!! Kom hem idag från jobbet och pappa sa att han hade en överrskning till oss barn, Vad kan det va? - Jo nu är det så här att vi har sålt av era obligationer som ni har haft med vinst och pengar som ni själva har lagt ut är 7200 kr, sen är det så här att vi har lånat ut 10000 kroner var till er när ni köpte obligationerna och nu har jag och mamma bestämt att ni får även dom 10000 kronerna var. På några sekunder blev jag 17200 kroner rikare och det är = lite närmare att ha handpenningen till en lägenhet :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul :) Vart ska du köpa lägenhet förnånstans?

Postat av: Maddis

Jag vet inte riktigt var ännu!!

2009-10-05 @ 22:09:49
Postat av: elle

åh maddis det är du värd efter allt... härligt! ibland blir det lite medgång när man minst anar det pus so kram

2009-10-07 @ 12:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback