tänk om det jämt va så här!!

Tänk om alla helger kunde va så här, att man är ledig men ändå få fullt betalt? Jag har haft beredskap och inte blivit inringd, än ska jag nog inte jupla har dock 3 timmar kvar på berdskapen! Jag har verkligen bara tagit det lugnt i helgen, haft kvalitstid med min familj och med min vän Mia som är i sthlm och besöker oss i helgen!! Jag har även hunnit med att storstäda bilen både dammsugit och tvättat den, lekt och myst med Moa-Li!!

- Mia jag hittade en gammal bild på hos, haha

Idag har det blivit en shopping tur med mamma som resulterade i att jag kom hem med en tröja, en väska, ett nytt halsband och en väldigt tom plånbok, tur att det kommer nya pengar snart :) Ikväll blir det bio med Mikaela, Magnus, mamma och pappa vi ska se flickan som lekte med elden hoppas att den är lika på som män som hatar kvinnor!

Det var länge sedan jag kände mig så här utvilad ser framemot en ny vecka på jobbet :)

Kommentarer
Postat av: mia

hahahaha! ja, jävlar. vi är så sjukt bäst! fy fan vad jag saknat er! :D :D

2009-09-20 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback