Saknar er!!

Åhh jag hade ett mysigt telefonsamtal precis med min kära vän Ellinor, insåg då hur mycket jag saknar henne och alla mina andra vänner som jag inte har tid att träffa! Det är väl så här det ser ut när man blir "vuxen" och lämnar studentlivet bakom sig mer och mer för varje dag som går! Jag måste erkänna att även att jag inte har samma tid att träffa mina vänner som förut har jag inte ångrat en enda dag att jag valde jobb framför att plugga vidare, speciellt inte när lönen kommer in på kontot :) Imorgon kommer det nya!!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen!



Hoppas att du kommer och hälsar på och festar loss här snart =) Vore trevligt med ditt glada sällskap..

Kramar

2009-09-28 @ 22:38:27
Postat av: Cilla

Hej tjejen!



Hoppas att du kommer och hälsar på och festar loss här snart =) Vore trevligt med ditt glada sällskap..

Kramar

2009-09-28 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback