en tokig ide

Vilken lyx att jag är ledig mitt i veckan, tycker att alla veckor skulle va så :) Dagens träning är gjort, det blev ett spinning&core pass med Robert. Uuu det kändes i kroppen att jag har varit förkyld i tre veckor men nu jäklar ska jag inte bli sjuk igen och träningen ska jag komma igång med nu på allvar. Jag har ju fått för mig att jag ska springa blodomloppet den 9 Juni som är på 1,2 mil. Än så länge har jag lurat med mig några från jobbet och jag ska allt se till så att dom inte bangar, då finns det stor risk att jag också gör det :) Det som gäller nu är att träna tills det måste få upp min kondition...

Håll tummarna, ikväll ska jag kolla på lägenhet jag vill verkligen ha den om den är fin. Jag har kö plats två, chansen är ganska stor att jag ska få den. jag vill ha vill ha vill ha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback