tiden springer förbi....

En hel vecka har rullat förbi, min första vecka på utbildningen är över. Jag har insett att jag har saknat sitta på föreläsningar och lära mig nya saker. Än så länge har vi haft föreläsningar om, lagar, regelverk, mål, personalarbete och mänskliga rättigheter, jag tycker verkligen är intressant och just nu längtar jag inte tillbaka till jobbet!! Ska njuta av den här tiden för snart är jag tillbaka till jobbet!!! 

Igår blev den en myskväll med Moa-Li och Tessan, jag och Moa-Li hade puss kalas hela kvällen, bättre pussar finns nog inte. I morse vakande jag av hur hon stod i sin säng och skrattade och pratade för sig själv, sen blev det mys i soffan:)

Syrran ska snart köra mig till mitt gamla jobb Din Sko, ska jobba lite extra där i helgen och förhoppningsvis blir det fler helger under våren då jag inte behöver jobba några helger på mitt ordinarie jobb under utbildningen. Just nu är alla extra pengar välkomna, har gjort av med 23.000 kr på två dagar på en nya soffa och en ny säng.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Skoj att köpa nya saker :) Vad är det för utbildning du läser?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback